Deprimerad?

Hej. Just nu sitter jag i Filipstad, hos Stures kompis Susie för hon har fest idag :) Haha
Mr. M skulle ha blivit med men nej, han är hemma. Suck...Tydligen träffas vi för mycket eller något?! Kan man träffa någon man älskar för mycket?! Desto mer jag ser honom desto mer vill jag vara hos han, ungefär. På honom verkar de ha motsatt effekt! =/

Iaf, ska gå ut och se vad dom gör, dom håller på med någon tårta tror jag! Är törstig, måste ha vatten...Bah!

Oj, nu ser jag rakbladen...:| Vad det ödet att jag just i samma tillfälle råkade klia mig på handleden? Mycket mysko, vill jag säga.
Det ska inte bli en skolavslutning nr.2 detta, men kul ska det bli. ;D
Sture och Susie ska bli galet fulla! Jag med...*blink*
Skönt att det nästan bara blir tjejer här, för fulla killar är jobbiga. Dom ska försöka stöta på en, och dom fattar inte vad äkta kärlek är. Bara för att dom skiter i sina förhållanden, tänker jag inte skita i mitt. Jag älskar faktiskt Mr.M, han är underbar!

Hoppas han läser detta, för då vet han att jag tänker på honom. (L)

Baj.

Postat av: Mr. A

Du är beundransvärd ;)

2007-08-19 @ 12:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu