Fattar du inte?

Jag börjar smått undra, om saker går in och sedan ut?!
Igår så vägrade jag att tala om vad jag hade på hjärtat, efter mycket tjat och väl valda ord från din sida gick jag med på det. Jag sa vad jag kände.
Idag: Allt detta var borta! Jag känner mig patetisk. Så himla patetisk. Ännu värre är att jag tillochmed hade längtat. Men det jag längtade efter ,kan man nu i efterhand säga, var 12 minuter!  12 minuter hade jag längtat efter. Jag sa ju det jag är patetisk.

Men det är väl så det är, en gång ensam alltid ensam.



Lonely,ugly and nobody to talk to!
image21

Postat av: Mr A

12 minuter? Mig har du för evigt! ;) Allt blir så bra skall du se :P

2007-08-30 @ 04:30:14
Postat av: Friida

Du är inte ensam, du har mej och dina nadra vänner!
Ful är du inte, finns många som är avensjuka på dej!
Ingen att prata med, Jag och dina kompisar är bra lyssnare, vi kan hjälpa dej gumman(L)

2007-08-30 @ 19:49:36
Postat av: Lina

Du är inte ensam, du har mig :) mig kan du alltid prata med, bara ringa till mig jag bor inte långt bort heller :) ring om du behöver prata, när du vill kan du ringa dag som natt :) Love you!

2007-08-30 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu