Gaah!

Jag blir så trött!

Idag fick jag sitta alldeles ensam i matsalen. Jag kände mig som en utstött, jag såg alla som satt tillsammans och pratade och så satt jag där själv. Urs hur det kändes. Ännu värre var att jag precis hade blivit dissad av Mr.M och Mr.O.  Jag åkte med samma buss som dom, jag följde med dom till en affär i stan, jag åkte samma stadsbuss. Men sen ville dom inte ens sitta brevid mig.
Men detta var mitt fel. Allt var bara mitt fel.

En annan konstig sak också angående Mr. M, jag börjar smått undra varför du så fort jag loggar in på msn blir offline?! Mycket skumt. Och varför du lovar att ringa, sen när du väl ringer så har du inget att säga förutom: ''Vi kanske ska lägga på''
Jag älskar dig, och det gör så himla ont att du vägrar att inse det.
Men..(undrar om han läser det här??) snart orkar jag inte längre. Jag vill att du ska tro på mig, men varje gång du säger att du inte gör det, så känns det som om du tar mitt hjärta i din hand, och krossar det som om det vore det du hatade mest i hela världen!

Jag mår uselt!

Baj

image20

Postat av: Mr A

När alla andra drar, så står jag där kvar ;) :)

2007-08-28 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu