Han!

Hejsan.

Idag har jag vart med Friida, typ hela dagen lång. Det var hur kul som helst, att få va med henne. Utan att någon annan är med, typ någon Mr. som bara vill prata wow. =) Smile!
Jag cyklade in till stan runt halv ett med Sture och träffade hennes nya girlfirend, Sofia tror jag hon hette. Hon hade röd-rosa hår som Friida tyckte var coolt ;)

Friida unt me har pratat och pratat och pratat. Mest om Mr. H =/ Bra och mindre bra saker. Hon är med honom nu...

Sen blev vi så godis sugna så vi stack ner till Ica och köpte godis, kakor och dricka. Sen stack vi hem igen och kollade på Moulin Rouge. Den var bra, knas men bra.
Sen skulle jag hem när klockan var runt halv sju. Då skulle hon även till Mr. H så vi åkte buss till stan.

I stan ringde jag till Sture, och hon var tydligen på norrstrand i något hus med Mr.L. Så jag åkte dit på min blåa lilla cykel. Sen stack vi hem, har typ cyklat över två mil idag, bara för att skryta ;D

En bebis, knappt 8 månader, ligger i en mage. Fyra varv runt halsen ligger navelsträngen, och dras åt för varje vecka som går. Mamman får ont och åker in till BB. Väl inne säger läkarna att turen var med henne, hon måste opereras för bebisen ska ut. Kejsarsnitt blir, och om hon bara väntat någon/några veckor yttligare så hade bebisen inte överlevt. På mammans kinder rann tårar av lycka, och i huvudet fanns tanken: ''Tänk om jag åkt in en vecka senare.''
Nu, sjutton år senare (plus några månader) rinner tårar ner för den för länge sedan uppvuxna bebisen. Tårar av olycka att mamman inte åkte in en vecka senare.

Jag vet vem Han är nu. Han som inte vill mig väl. Han som gör att allt skiter sig, när något börjar bli äntligen bra, så ser Han till att det bara blir sämre.
Tack! Jag tror egentligen inte på dig. Men du är förstås sur över att jag överlevde, så du bestämde dig för att hela mitt liv skulle bli ett helvete. Pressa mig tills jag själv dog. Du har halvlyckas kan jag säga dig.

Mr.M, var är du när jag behöver dig?? Borta forever? Du svarar inte när jag skriver, du hör inte av dig även om du vet att jag är ledsen. Men jag fattar...det du har längtat efter har du hos dig nu. Så då behöver inget annat existera. Inget annat än Louise! Suck....



image17




Bye!


Postat av: Mr A

Jag är alltid glad att du finns!

2007-08-16 @ 03:39:58
Postat av: Friida;D

Jag och många andra tycker det är väldans
tur att du finns här! Ja menar av skulle vi annars göra, utan dej? Nej de
går Ikke för sej! ;)
Älskar däj!

2007-08-16 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu