Hmf! Ny trimmad, typ..

Idag har jag jobbat, och klippt mig =) Fast inte på samma gång!
Men det senare blev faktiskt ganska bra ;)
Ligger lite för platt nu, men när jag får stalja det sen  så blir de kanon, kan jag hoppas.

Nu sitter jag här, och har en efterlängtad lugn stund. Jag har jordiga fingrar och ogräs under naglarna. För mamma och pappa fick för sig att; ''Jamen blocket det är grejer det''. Då skulle det tas kort på möbler, och stolar och vitrinskåp, och Fan och hans moster. Samt en liten röd eka!
Den lilla röda ekan!
Den lilla röda tunga ekan! Som legat bakom vårat förråd i herrans många år. Mossig och full av kryp. Urs..Fullt med ogräs var där också! Urs amejjen, (lägg märke till att det låter som jag är 70+ och pratar om dagens ungdom ?! )
Nu, end of that. Jag sitter här och pratar med Miss. F och Mr. L , eller vill han bli kallad Mr.K ??
Whatever, i mitt huvud är han alltid Mr.L =)
Lyssnar på lite The Ark låtar. Dom är grymma! Får inte lyssna sönder bara, som jag snart kommer att göra.

I går var jag som sagt hos Mr. M, han är go. (Jag ska sluta tjata...snart!) Hans syster hade namnsdag på tal om ingetning. Som vanligt pratade jag om allt, vem jag var trött på, vem som såg ut som vad, vad jag hade hört på radion, osv. ^^, Haha, sen snodde han 40 spänn, så vi gick och köpte godis. På en tisdag :| Han bara skrattade.
Han har ett husdjur. En spindel, bara för att reta mej. Han har fångat den själv och brukar jaga runt mej med den. Fy..
Men, jag var smart. Jag gömde burken, men sen var jag lika osmart för där jag gömde den, hade någon hittat burken som han har det lilla äcklet i, och ställt in igen.
''Där är ju spindel burken'', säger jag. Doh, vad 17 sa jag?!
Sen blev det spindel jagar nånting. ;p Mycket O trevligt.

Till helgen är jag själv, ensam hemma, FF. Fast inte KF !? Haha, katt fritt alltså!
Mamma, pappa och Sara ska på pride-festivalen. Och jag blir hemma. =) Självklart ska Mr.M komma, på ett eller annat sätt ;P
Kanske blir en och annan historia här, efter helgen =) ;) Vissa av er har ju bett om det!



Kitty angel (O.O)  Hello Kitty!
                                                                                Good bye Kitty!

Postat av: Friida;D

Nej fan va gött å va ensam i helgen;) Parta inte för hårt
utan mej nu bara hehe ;) Du ahr ogräs under nagalrna, jag har sallad å tomatsaft under naglarna (från jobbet) xD

2007-08-01 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu