Jag vill inte!

Jag vill inte att skolan ska börja igen! Jag vill vara ledig, hellre jobbar jag och tjänar pengar, än att gå i skolan. Bajs...
Hade ju varit lite att se fram emot om jag fortfarnade hade haft samma klass, men nej.
Allt skiter sig för mig. Det blir aldrig som jag vill att de ska bli. Suck...
Nu ska jag fika snart, och sen färga håret. Hmf..Melland blondt ska det bli!

Idag åkte Mr.M hem. Jag tycker väldigt synd om honom att han har behövt att vara med mej så länge. Det var ju inte det han ville direkt. =/
Men men, jag älskar dig Mr.M, du anar inte hur ont de gör i mig när du säger att du inte tror på mig!
Vad vill du att jag ska göra?!
Whatever...

mart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu