Jag visste det!

Varför blir det ALDRIG som man tänkt sig?
Hmf, fick reda på Idag att vi inte skulle till Bornholm på onsdag som jag trodde, utan på söndag! Suck..
Sen så ska en viss Mr. jobba på lördag, kul. Så, denna föräldra fria helg, får jag tillbringa helt alene ändå.
Suck, katterna kommer säkert svika mej dom med.

Jag är arg idag. Urs, vad jag har ett svart moln i mitt huvud, jag tror INGET kan få mig på bättre humör.
Suck, sen blev jag kallad datanörd också. Ja, det kör vi på, jag nördar Harpan tjugefyra sju. Greaaat.
Lyssna iallafall på The Ark nu, dom är bra. Har jag nämnt de?!

Suck, i vissa lägen blir man van vid saker och ting. Men vissa saker tröttnar man på.

Det är alltid så här, aldrig får jag som jag vill! Det får jag huvudvärk av. Jag är verkligen inte bortskämd, ska ni veta. Den som än tror de, kan ta sig i häcken.

Nu till en bild som får mig att bli glad.

Idisen  Min goa lilla Ida ;)

Postat av: Friida;D

Nej de
blir aldrig som amn tänkt sej ;) därför ska vi åka
Te
gbg
nu snart, för de va ju inte tänkt ifrån början! Hahah , långsökt ja vet;)
Men va tråkigt detta med att de inte blev ngn helg för dej å Mr.M :/.. Töligt:/ Men de komemr gå bra gumman!:)

2007-08-02 @ 23:49:31
Postat av: Mr A

Å jag var i Norge då :(. Annars kunde jag nog ha jazzat upp stämningen lite. Bjudit dig på hamnfestivalen eller nått :P

2007-08-16 @ 03:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu