Linas party!

Hej. Sitter och skriver min blogg med bara en hand, samtidigt som jag pratar i telefon. *Stolt*
Haha, får höra en massa snälla ord , hähä. Mr.A is a little drunk. ;P

Tänker på Mr.M, jag saknar honom. Jag gillar när man ( det vill säga jag) har varit ute och festat lite, och sen bara komma hem och ligga och krama honom, tills jag somnar. Det är underbart, bara att höra hans andetag får mig att vilja stanna för evigt hos honom. (Oj hur lät de? Vad poetsikt :D ) Nu ska jag inte bli föör lyrisk. Är bra på att ta fram känslor när jag är onykter, mohaha.

Jag ville att han skulle vara inne på msn, så jag åtminstonde kunde få höra (?) eller...ja, se ett ''Godnatt''. Får tänka på honom innan jag somnar och drömma mig tillbaka till igår. När han låg och höll om mig, för jag frös. När han sa att han älskade mig...
Det är sånt man lever länge av.

Linas party! Hahaha, det var skojs. Film, och cider, yey. Nästa gång är det min tur! Får göra en tripp till Estland först då, ;) Närå.
Stackars Friida, fick sitta helt ensam på en fredag och plugga kemi. I och för sig så kommer jag också att plugga, både i morgon och större delen av söndagen. Fysik. Gaah.

Jag tror att fysiken kommer att gå bra, åtminstonde hoppas jag det, men nog om det, det är inte skolprat ni vill läsa här kan jag gissa! ;)
På tal om Linas lilla party, så körde vi en lek, som är ganska bekant för mig. ''Jag-har-aldrig'', drick en klunk om du har. Haha, mitt glas tömdes ganska snabbt, mohaha. Men de var jag inte ensam om, hrm-hrm.

I morgon blir det eventuellt fest också. En två mans fest. Hm..
Kanske bara blir enmans, men då blir de fysik iställlet. Vad jag tjatar! Stackars Er som står ut med mitt evinerliga tjat när jag har druckit. Sorry, but that's me, you know. Kollade på en rap-kanal förut, typ. Därför var jag tvungen att komma med den dära snitsiga komentaren ;)

Jag gillar folk som kan måla, jag avundas. Om jag kunde så skulle jag måla till alla som jag kände :) Men ingen vill någonsin måla något till mig. Suck...

Och jag målar så fult  >.<

Moff moff

image22


Postat av: Mr A

Blir stolt av att göra dig stolt :)

2007-09-10 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu