Trött!

Jag är trött, trots de så gick jag och la mig ganska tidigt igår.
Men men, jag har vart på stan typ halva dagen idag, med Lina och Sture. Sen träffade vi Linda och Mary-Ann.
Linda skulle köpa present till sin storasyster som nästan fyllde 30 (alltså 29 ;P)
Sen träffade vi Mr.L som horade ut sig till mig för 7 kronor! Billigt,billigt.
Dom hade någon guy med sig också som jag inte minns vad han hette, men han var så bögig att Linda fick nog, och vi stack därifrån! Ojoj, vad det lät som om vi hade konstiga idéer om folk, men det har vi inte.

I morgon har Susie födelsedags fest. Mycket skojs, jag har fått påminna Sture hur mycket som helst för hon glömmer det hela tiden. Men vi var nyss och hämtade hennes present som kom med posten.
Har försökt att få tag på en viss Mr. idag men han är tydligen okontaktbar :S Aja, då får du inte följa med då, fnys.
Om jag inte kan säga tiden till dig, varken på msn eller på telefon så är det inte mitt problem. Just det..men kanske om det hade vart Miss. F som ringde och inte jag, eller Miss. F som du skulle träffa hade du kanske var mer anträffbar än nu?

image18

Naaw :D

Baj


Postat av: Mr A

Önskar jag kunnat följa med till Filipstad. Skall va hemma med Göran som sagt. Miss you!

2007-08-17 @ 21:59:33
Postat av: Friida ;D

Hoppas du ahr
skojj nu i Filipstad! Tråkigt att höra att inte
en viss Mr. Hängde med:(.. Puss puss Gumman! ha de skoj!

2007-08-17 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu