Vad i helve...

Det är så jag helst vill säga det.

Men vi tar det lite senare, vi börjar med det första.

Har typ nyss kommit hem från en vecka på Bornholm, med Mr.M och hans familj. Det var skojs.
Har aldrig vart på ett så fint ställe tror ja =) Och det bästa var att Mr.M var med =) Så honom behövde jag inte sakna.
Och mamma sa att jag har blivit väldigt brun, fast jag bara solade en enda dag, haha.

Det är roligt i Danmark, för där får man köpa alkohol i affärer! Utnyttja?! Jajamän..ingen skolavslutning07 igen nu, sa Mr.M, och det blev det inte. Jag var lovad att få dricka en flaska med något i ( det var orange och gott)
Men, alla som känner mej kan lista ut att jag gick tillbaka och köpte tre flaskor till!
Det började med Mr.M's öl på en resturang, sen fick Mr.M och Mr.AL en bra idé att vi skulle gå tillbaka och supa oss fulla.
Idén var as bra, tills vi kom tillbaka, för den enda som hade något att dricka var lilla jag. Aja, whatever. De gjorde inte så mycket, för vi spelade kort. Fast inte med Mr.M's snusk-kort , fyy! Han och Mr. AL var tvunga att köpa snusk-kort med nakna damer på, och en boppe. (Fast den klämde jag också på ^^, )
Nu ligger boppen och stirrar upp i taket här framför mig!

boppe <----------- Mr. M's boppe! >.<




Har ingen kreativ hjärna nu, så snusket kommer i morgon. ;)

Till rubriken ''Vad i helve...''

Vi ska flytta!! Neej! Jag vill inte, mitt (?) fina vackra stora hus. Katterna då? Ett fult 70-tals tegelhus ska vi bo i. Ett pytte litet. Fnys.

Mr.M, hjälp. Jag vill hellre bo ensam än i ett fult tegelhus från 70-talet.
Jag vill ha egen lägenhet. Men, vad att göra?! A man's got to do what a man's got to do, är det inte så?
But a women?
Jag vill göra revolt, stå upp och slå näven i bordet och skrika: Vad i helvete, tror ni att jag, JAG tänker gå med på detta och finna mig i att bo i ett fult tegelhus från 70-talet?
Näe..
Mr.M, hjälp mig.

(Ps, jag ska till psyket på måndag, tror dom. Men i helvete heller..)

Baj så lång / En ledsen Miss.K. :(

Postat av: Mr A

Hehe, jag är född på 70-talet :P Var glad att inte huset låg väldigt långt bort från dina nära å kära ;)

2007-08-16 @ 03:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu