Att flytta suger >.<

Så, nu har jag flyttat.
Trångt är det, och stökigt och inte så värst fridfullt. Inte för katterna iaf. En av dom går runt som en osalig ande. Han är rädd för allt, om man gäspar, eller hostar, eller bär upp en kartong från golvet. Precis allt. Han har varit med om trauma, skulle jag tro :/ Stackarn!

Det känns som att vi har flyttat till en liten lägenhet. Allt är trångt, men det var det mamma och pappa ville ha. Trångt, och litet. Även fast vi flyttade i lördags så fick mamma sitt första utbrott om att stället är för trångt i söndags. Jag säger då de.
Skönt att man inte ska bo kvar där så länge. Max fem år säger jag bara.
Mitt rum känns bara som om det är en plats att sova på. Inget mer..Suck.
Hoppas det blir bättre med tiden.

Jag har inget internet hemma, så jag får skriva min blogg i skolan. Suck >.< Just nu vill jag bara bort från alltsammans. Orkar inte vara hemma, för där är alla bara sura.

Väntar på att Friida ska komma, vi ska äta tsm ;)

Hejhej!!

Bara 12 dagar kvar till julafton ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu