Dampande lärare! :S

Idag har ännu en skoldag närmare julafton gått ;D Vi kom fram till förut på kemin att det endast är ynka två veckor kvar i skolan nu, sen är de jullov, och inte minst JULAFTON ;D
Ska fixa alla julklappar och så nu nästa vecka...måste bli av !!

Fick reda på vem ''anonym komenterare'' var. :/ Man kan få tycka illa om folk, vill du vara anonym, så behåll de inom dig. Vem blir glad av anonyma ''hatbrev'' :S

Vår lärare Lasse dampade idag på fysiken.
Vissa satt och diskuterade fysik när han hade genomgång, och tillslut blev han så irriterad så han skrek:
Men ska det vara så svårt att hålla käften?! Alla blev förvånade..sen fortsatte han att spotta och svära. Han blev piss off!
Nu ska jag nog käka lite, sen ska jag till det nya huset. Är lite tomt här nu, och det är bara två dagar kvar som vi bor här..:/ :)

Jag blev så total lurad idag. Jag avskyr att bli utnyttjad i en position där man är svag. >.< Och det blev jag idag...men, jag nästan kände det på mig från första stund =/

Bye. (Kanske kan klämma in en bild idag)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu