Dan efter dopparedan.

Ja, nu är det alltså ca 365 dagar kvar då, tills nästa julafton.
Blev en ganska bra jul ändå. Mycket folk, mycket mat och sånt. Mr.M blev väldans glad över min present till honom :D Vilken tur. ;)
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta, för då är den ett himlans bra film på tv. Tomten är far till alla barnen, det är nog en av mina favorit filmer. =)

Hemdags i morgon. Hem till de små kissekatterna. Undrar hur dom har de, alldeles alene över jul och allt! Tur för dom att vi kommer hem en dag innan planerat.
Sen är de nyår time om någon vecka. Skojs. Enligt planerna ska jag tillbringa nyår hos Mr.M men planer ändras så lätt, eller hur?!!

Tja, nu ropar dom där ute. Ska springa och dricka lite alkoläsk med mamma, ;D Hej hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu