Det är fint ute! =)

Ja det är det faktiskt, kallt dock, med vad ska man egentligen begära i december fyra dagar före julafton?!

Ska fixa en sista julklapp, till min käre bror. Sedan är allt klappat och klart. (Där var jag snitsig.)
Fick en massa nya kläder igår ;D Haha, är väldans glad över det. Men igår var även en sorgens dag. Min käre katt är borta. Hon är en sån som inte brukar vilja vara ute så länge. Hon går bakom hörnet och kissar en skvätt, sen kommer hon tillbaka. Nu har hon inte varit hemma på ett dygn. (Hoppas verkligen att hon ligger på sin lilla handduk på bordet nu när jag kommer hem) >.<
Vi var ute och letade efter henne igår, runt området och det gamla huset. Men ingen liten vit katt där inte! =/

Snart åker jag till skåne. Heja! Ska vara borta över jul, sen kommer jag hem några dagar innan nyår. Hm..Hoppas det blir en relativt lugn jul. =) Tvivlar starkt...^^,
Träffade Friida och Wictoria förut, dom hade varit här för att göra prov. Mohaha. Närå :)

I morgon är det julavslutning, och vi ska ha allsång och EGET fika, hmf! >.<
Mr.M och en till från klassen bestämde att det skulle hållas allsång. Funderar på att strunta i det, men jag kanske ska ställa upp för klassen ändå ;P Även fast många kommer skolka! Haha...

Nu ska jag banne mig hitta en bild att lägga in...



Säger bara att det är ett tag kvar tills man får gå barfota i gräset, i linne och kort kjol, längta efter att hoppa i vattnet och titta på sina bruna sommarben.
Svensk sommar, när vädret är som bäst ;D

Postat av: lille jag

har ni hittat kissen?

2008-01-05 @ 18:17:49
Postat av: Karin

Till: lille jag.
Jaa, kissen kom hem :)

2008-01-06 @ 18:20:46
URL: http://kurrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu