Fredag idag.

Ja som sagt, det är fredag idag. Slutade 16.10, men var tvungen att stanna kvar i typ en timme extra för ett historia arbete.
Men nu är jag ledig, och tro det eller ej så ska jag inte ta det lungt. Håller på som en jude med att flytta nu..
Ska bli lite spännande faktiskt..>.<
Pratar med Friida i telefon nu, saknar henne på skolan.

Mamma och pappa är på ikea och köper dumma lådor, som är nästan omöjliga att sätta ihop >.<

Orkar inte skriva mer nu..har inte gjort så mycket mera. Och skriver jag vad jag tycker får jag väll bara skit för det :/

image61 Snart åker min älskling till Thailand.  >.< Jäkla lyxis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu