@ lan

Haha. Yes I'm a computer geek. Not >.< Men typ alla runt omkring mig är de.
Jag är på lan nu hemma hos Mr.M's kompis.  Ganska skojs faktiskt, det är bara typ fyra personer som är helt datanördar, men dom sitter i ett hörn för sig.
Kom hem igår som sagt från skåne. Skulle egentligen åkt hem idag, men jag tycker att det är ganska skönt att vi åkte igår. Nu får ju jag vara med Mr.M.

Var underbart att träffa honom igen, även om jag bara var borta några få dagar. Det kommer bli så himlans underbart att se han när han kommer hem från Thailand. ;D

Ska spela nu, ska levla upp till 10 så jag äntligen får mitt pet. Hmf, sen ska vi fömodligen och äta. Sen får jag se hur länge vi blir kvar här. =)

Bye!

Postat av: Friida;D

NU?! de va som fasen!:P jag ville ju oxå
lana ju :P aja ja får la göra de
själv efter nyår ngn gång^^,

2007-12-27 @ 22:25:08
URL: http://saikoo.blogg.se
Postat av: Kurrin

Nej, men de va inte Marcus nu, haha utan månsén och Sunesson ;) hehe Sunesson >.

2007-12-28 @ 23:58:40
URL: http://kurrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu