Skola igen...!

Jag sitter i skolan nu, i en datasal och ska jobba med geografi. Glömde mina böcker i skåpet, men jag vågar inte gå och hämta dom >.< Ska göra det sen på rasten.
Klockan är inte ens nio, suck. Jag kommer inte få så mycket gjort här utan min bok! Nu gäller det att komma ihåg om jag skrev ut papper förra gången, hm?! Hoppas....

Det var alldeles för tidigt att gå upp i morse. Man ska inte stiga upp, när de fortfarande är mörk ute, för när de är mörkt då är det natt, enligt mig >.<
Sommaren är bra, för då ljusnar de tidigt, men även det kan vara negativt för om man vaknar halv sex och solen redan är uppe, då blir man pigg! ^^,

Snart julafton, ska ta och inhandla julklappar denna vecka. Vet vad jag ska ge till alla nu, så det borde inte vara några problemas.
Dumma olaktosfria yoghurt, >.< Jag får ont i magen av dig!
Träffade Mr.M nu i morse, han lät sjuk. =/ Tänk att han aldrig kan bli frisk...
Träffade även Friida, ;D Som var här och skulle göra prov. Haha, byter skola för att slippa prov, men tvingas tillbaka för just den sakens skull. Hehe...Men snart är de vårtermin och då slipper du allt sånt ;D Fuskis   -_-'

Hehe, nu tittade lärarn på mig skumt, måste nog sluta! Hejhej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu