Trött som en..! >.<

Jag vet inte vad. Trött är jag iallafall.
Var kanske inte världens mest lyckade kväll igår. :/ Kunde vart bättre. Känns fortfarande inte 100!
Jag orkar inte åka hem idag, jag orkar inte gå ut! Det är hur kallt som helst. Och hemma har jag nada att göra.

I morgon ska jag iallafall handla julklappar har jag och Sture bestämt. Nu jäklar! Sen på torsdag så ska jag och Lina boka resa, till Grekland ;D Längtar tills man får ligga och steka. Men jag längtar ännu mer efter lovet. Då man får vara ledig, koppla av och sånt. Och jag hoppas att jag får en speciell sak i julklapp, som jag väldigt gärna vill ha!

;D

Mr.M vet vad det är! >.< 
Det är en halvtimme kvar innan jag börjar. Har matte, suck! Är inte direkt på jobb humör idag. Vill helst hem nu, lägga mig i soffan och glo på tv. Skulle uppskattas.
Kanske bada ;D Hehe.

Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu