Babe!

Han är så babe ;) Han ringde mej nyss, han är lite avis på mig för att jag får betalt för att sitta vid datorn :P Om han hade fått det så hade han varit miljonär nu!

Men men, jag sitter här och jobbar o sliter. *not* Det är faktiskt inte så slitsamt. Jag svarar i telefon, sorterar papper, postar och sitter framför datorn. :) Bättre än det förra jobbet iaf. Jag är inte ens lika trött nu när jag kommer hem, som jag var då. Och ändå så hade jag bättre tider då! Men men, bättre lön nu, hehe.
Fast nu ska jag inte sitta här och leka amerikan, och vara beronde av pengar.

Saknar Mr.M ganska mycket. Det skiljer inte mycket emellan oss, men det är just det. Åker jag dit och träffar han, så vill jag aldrig hem! Inte fören han har tröttnat och det gör han först efter att jag sovit hos honom =)

Men men, jag kanske kan dra dit i morgon? Men han är så trött när han har jobbat så jag vet inte om han orkar med mej?! Haha, får fråga om han vill ses först då. Jag ska prata med han senare.



Kolla det coola håret! ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu