Hampus i mitt knä!

Idag har jag :
- vaknat
- ätit bulls and cookies
- solat mig
- hämtat en bok
- läst den boken som jag hämtade och den är mycket bra, hittils!


Just nu har jag ganska tråkigt.
Igår hade jag också tråkigt. Iallafall när jag kom hem. (Gårdagen började hos Martin, och det var ju skojs)
Men, allt har ju ett slut även det roliga tyvärr.
Så jag åkte hem, satt framför datorn och tv:n. Tänkte att blir de inte roligare än så här så får jag väll släppa loss lite.
Tog lite Martini, avec is. Det var gott, så jag tog en till. Den var faktiskt godare, så jag tog ännu en.
(Samtidigt som jag pratade i telefon med en, som blev lite ledsen över att ja drack, ;P)
Pratade på, stod stadigt. Tog mej ännu en ''drink''. Gott gott.
Såg att de var inte alls mycket kvar i flaskan, så jag tog En sista sen ställde jag tillbaka den.
''I schkåpet'', tydligen enligt en viss person. Men nej, skåpet.
Jag svamla bara lite. Lite, sa jag.

Jag har en liten svaghet för alkohol+känslor. De borde inte existera i min värld tillsammans. Men aldrig går de att undvika. Så mina känslor, höll inte med mej igår.
Jag låg i mammas o pappas säng, o hade en klump i halsen. Tyckte jag synd om mig själv månne? Njaa
Det var något annat.
Samtal slut..lika bra det. Det var ett ledset samtal, ett sånt som man blir ledsen av. Jag saknade personen på andra sidan. Suck..
Vad att göra?
Jag gick upp på mitt rum, satt där med en meningslös tallrik i min hand.  Tittade på det som låg på, det såg inte gott ut. Ehw...
Tårarna rann ner för mina kinder..det enda som fanns i mitt huvud var att detta är och förblir en usel sommar. Och jag påstår även att det är den uslaste (?) <----heter de så? Skit samm..
Uslaste sommar jag någonsin vart med om. Och de är Ingens fel, jo mitt kanske eller Guds, om han nu finns.
I allafall så har vädret bidragit en hel del till kategorin UselSommar07.

Tråkigt. Men de finns (fanns) en enda sak jag har sett fram emot den a hära sommaren.
Rixfm Festival i Örebro. 25/7 19.00. Woho, lets party on.
Men..som sagt en usel sommar lämnar inte spår som inte märks.  Nejdå..
Nu är de så här, jag kommer inte åka på någon Rixfm festival. Uhm...=/
Eller, i såna fall får jag åka själv. Det blir nog de senare alternativet.
Jag är ju van att få åka till olika saker själv. =/

Alla (de flesta) bara säger och lovar, guld och gröna skogar.
Men inget blir någonsin av.
Man sitter inne på ett rum, och kollar på en gammal film, man pratar med någon som redan somnat.
Men nu kan jag säga en kul sak...Jag är inte mer värd än ett dataspel.
Haha!
Aldrig har någon ägnat 6 timmar i sträck, åt mig. Åt sådana saker som jag tyckt vart roliga, som jag har velat gjort.
Kanske när jag var bäbis och inte kunde bättre...men de är en annan sak. Eller? Ska jag nöja mej med att:
- ''Men va sjutton, du fick ju som du ville, när du var 5 månader gammal ju. ''
Hm.
Aja, dumt av mig att klaga. Jag lever ju iaf?!


Osså undrar ni varför jag ser låg ut. Vart mitt leende tog vägen, varför jag är så konstig?
-''Men va sjutton, jag log ju visst...........när jag var fem månader gammal''.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu