HelloKitty!

Idag då..har jag vart ute med Lina Lull hela dagen typ. Köpte två filmer också ( Bang Bang Orangotang , Tuppen)
Den förstnämnda var mycket skum, tyckte både jag och Lina. Sen tryckte vi i oss kakor, och muffins, sen kom vi hem till henne och kollade på Pip-Larssons, och tryckte i oss blåbärskaka!
Ojojoj, min bantning har kolapsat idag.
Gäller att hålla igen lite nu då! =)

På onsdag så blir det tillslut Örebro och Rixfm. Även om jag kommer hem 03.00 på natta och ska jobba dagen efter. Jag har banne mej sett fram emot det så länge...

Jag undrar vart den söta, snälla, goa killen har tagit vägen. Han som inte tyckte att jag var jobbig att ha å göra med, han som ringde upp mej, han som kallade mej älskling?
Han försvann, jag vill ha honom tillbaka.
Fast även om dom sakerna han säger sätter sej som kaststjärnor i hjärtat lyckades jag med att inte gråta mej till sömns igår natt.
Skönt! Inga fler tårar nu...

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu