Hot! *het

Det är vaarmt! Solen lyser inte, graderna är väll inte över tjugo, men här inne är de gôr varmt.
Like always, så jobbar jag. Näst sista dagen nu, sen blir det Fryksdalsdansen. Dansband FTW ^^, (Tack då Mr.M)

Namn: Karin 
Civilstatus: På topp
Uppskattar: Solen
Ogillar: Freddy Kreuger
Musiksmak: Pop dvs Håkan Hellström ;d
Tatueringar/piercingar: Näe, men jag VILL! (I allafall piercing)
Drömjobb: Pilot!!
Favvogodis: Lysmelk, eller såna som ser ut som rispuffar men med klet i!
Dricker: Vatten, cola light
Husdjur: Hampus och Ida!
Favoritfilm: Winners and sinners
Favoritämne: Kemi, tror ja! ;)
Mina barn ska heta: Sylvester, Vincent, Tyra. 
Bor: Hemma
Tv-program: Kollar på lite olika, ofta dokumentärer. Simpsons, när jag är på det humöret ;)
Idol: Håkan Hellström
Familj: Mamma, pappa, bröder, syster, 2 katter, två brorsbarn :)
Bästa vänner: Dom vet vilka dom är! ;)


I förrgår var jag som sagt hos Mr. M. Det var bara så mys! Han satt och spelade när jag kom dit, han såg himla söt ut.
Fast tillslut blev jag lite uttråkad av att han spelade, så jag drog ur alla sladdar till hans dator. Tydligen så var han nära att döda någon boss, whatever. Sen kalla han mig för bitch och kittlade halvt ihjäl mig =)
Sen målade han Hitler mustach på mig, hmf! Med min mascara, sen fick han lite mascara också på sina låånga ögonfransar. Han såg riktigt söt ut! Hehe...
Sen skulle han duscha, (väldans vad han duschar när jag kommer dit ;P )
Denna gången följde jag inte med, :/ Men sen sa han att vi kunde mysa i sängen, dvs krypa ner under täcket! =)
Jajamänsan....tänkte jag. Sen så började han slicka mig på halsen, och han slutade inte på typ en halvtimme. Han kysste mej hur länge som helst....:D
Han tog på mig på massa ställen, fast lugn alla barn, jag hade alla kläder på ;)
Jag sa till honom att om han inte slutade med sitt leka-katt-med-karins-hals-lek så skulle jag göra något oanständigt >.<
Han ville nog det, för han bara fortsatte!
Han kysste mig på magen, han tafsade på mina bröst ;d Sen lekte han katt med dom också.
Han viskade en massa ord i mitt öra, det rös på hela mig!
Då sa jag att jag ville vara lika han, eftersom han precis hade kommit ut ur duschen så hade han bara underkläder. Så jag drog av mej mina kläder också ^^,
Han tog på mina lår, lekte katt med min hals, kysste mej hur länge som helst.

Shit vad det var mysigt....=)

Resten är himla barnförbjudet så sånt får ni bara fantisera om på natten, när ni ska sova ^^,
Fin :)


Goddag!


Postat av: salar

hi

2012-03-05 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu