Jag luktar curry!

Hej, sitter här och funderar på vad att göra resten av denna dag!
Vaknade ganska sent, enligt mej. Halv ett , fast jag blev väckt kvart i tio av en mycket underbar person :)
Men..jag somnade om.
Nu har jag nyss hemkommit från Edsvalla och Bergvik.
Mina fingrar luktar curry :S Och jag vill ja The Sims 2. Men i dom spelbutikerna jag har kollat i så har jag bara funnit köpa-till-grejer-spel. Hm..Bad Henrik (en från min gamla klass) att han skulle bränna det åt mig. Tyvärr ser jag han inte så ofta för han bor i Ransäter och det är inte så lätt då :P

Idag har jag städat på mitt rum, trodde att vi skulle tapetsera men så blev det inte. Mamma och pappa började rensa i källaren så det har tagit hela dagen.
Urs, detta är sista veckan jag är ledig nu, sen börjar jag jobba =/ Det är inte så dåligt betalt och jag får något att göra, så det är inte så himla illa.
Såg en mycket skum film förut på tv4Film. Jag har tänkt på den ända sedan dess, och jag tror jag börjar fatta nu, det är en sån film som måste sjunka in en stund innan man börjar fatta.
Hm, aja jag är ett film monster. :) Jag har börjat min banting nu, jag började i går så jag vet inte om det funkar så bra än

Idag har jag (än så länge) :
*60 situps
* 2 smörgåsar (hårda)
* 1 ciabatta med kyckling

Innan dagen är slut ska jag ha gjort:
* 60 situps, (minst)
Ingen kvällsmat
* Inget godis, kakor, glass etc.

Och i morgon ska det se ut ungefär samma :) Hoppas detta funkar nu, vill så gärna bli av med 5-6 kg!

Postat av: Mr A

Bättre å deffa än å banta ;)

2007-07-18 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu