Jag vill dö!

Jag är så trött att jag bara vill dö!
Och jag har dödstråkigt, men det börjar ju bli en vana. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, detta är den sämsta sommaren jag någonsin varit med om.
Och den blir inte bättre :O

Det känns som om allt dåligt har hänt och att de borde vända nu. Men nej, det finns tydligen dåliga saker kvar.
Hmf.
Snart börjar skolan känns det som, lika bra de, för då kan jag gräva ner mej i läxor och annat skoligt och sluta sitta här hemma och sakna dig >.<
Jag är misslyckad. Det finns bara en sak jag tänker på hela tiden, eller sak och sak, person...Jag tillomed drömmer om denna person. Det börjar bli jobbigt eftersom jag vet att vi inte kommer att träffas =(
Dagarna går sakta fram, det känns som jag hinner med tusen grejer på en och samma dag.
Men jag lovar, att idag ska jag inte ringa dig! För jag är inte paranoid, jag ska göra allt jag kan för att inte bli det.
Du lyckas ju, varför är de så här med mej?


Älskar jag dig?
Älskar du mej?
Vill du ha mej nära?
Tänker du på mej?
Har du tröttnat?
Vill du ha med mej?
Tänker jag på dig?
Jag vill ha dig, du är ju den enda. Varför är det så här? :(


Skitsommar, alla är lyckliga utom jag. Suck..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu