Japp!

Japp, då är man typ nyss hemkommen från sunne :)
Det var skoj,  faktiskt. Och det blev inga rabalder, och jag stod stadigt hela kvällen *stolt*
Hehe, ''fick'' en 50 cl flaska sprite-sprit, av Friida. Drack inte upp hela =) Sen fixa jag en öl till Mr. M av några norskar som åkte förbi i en skåpbil. Dom var trevliga. Och jag upptäckte, att öl är gott! ;O Kanske var att jag redan var lite påverkad men, den var iallafall god. Mycket godare än Kung Mr. A ,remember?? ;P

Björn Rosenström var superbra tyckte jag, och alla andra också, för det var trångt som 17.
Men kul som fasen, jag tror inte det fanns en enda nykter i hela publiken =) Hahaha


Mysigt

Sommar, sommar, sommar. Det hände inga tråkigheter igår, dom kom imorse.
Det kändes som om jag var medverkande i en ninja film, och kaststjärnor fastnade rakt i hjärtat.
Typiskt, varför är jag så känslig?!

Baj

Postat av: Friida;D

Fan björn rosentröm ägde! Ja dumma martin som ville Häm! Men men de kommer fler fester Gumman! då röjjer vi som vanligt;)

2007-07-30 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu