Jobbar! (Natsy at the end ;p )

Just nu sitter jag på jobbet, svarar i telefon, postar och lite sånt!

Fick ett mumsigt samtal förut från världens babe ;D Tänker på han nu, (A)
Hm, det har slutat regna nu iaf, fast jag har inte varit ute ännu. Ska väll åka och äta snart, tror jag om inte pappa glömmer det. Det gör faktiskt inte så mycket eftersom jag ändå ska gå ner i vikt nu.

Suck, varför måste bröstoperationer kosta så mycket? Va, va...Jag vill ha sillisar!! Och smala lår, och långt glänsande hår, BLONDT! Så det så...
Jag vill träffa en viss person nu, han får mej på så finfina tankar ;) Kanske ni märkte av lördagens inlägg!
Mer sånt tack ;)

Men iaf, det är ett litet probs angående vad jag skrev i lördags. Jag vill görat mycket! (haha) Men den som jag vill görat med vill bara görat en gång om dagen! Suck...

Jag skulle vilja minst 3...Men det finns inget jag kan göra, jag kan ju inte tvinga honom eftersom de kan få såna knasiga följder. Det är ju klart att jag kan få honom på det ''humöret'' men, resten kan jag ju inte tvinga mej på!

Det brukar ju vara tvärtom, att de är tjejen som klagar på huvudvärk. Haha, jag är patetisk som ens tar upp detta, haha, men det är himla bra. En del är fotbolls proffs, en del är Data-Nissar, en del Meckar-Mickar, men min godbit är proffs på något helt annat! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu