Nytt liv, tack.

Hej. Sitter på Martins rum, som ligger under marken, så det är svinkallt :|
Jag vill gå ut, men han vill spela...=(
Idag har jag varit en stygg flicka...
min frukost var :
* polly
*cola light
min mat/kvällsmat var :
* ett glas vatten
* lysmelk
* dumle, som Martin hade köpt till mej på Ica för 15 spänn ! Hm..
Jag som är hungrig! Skit samma, hade tänkt att börja vara nyttig och sånt, dra ner på godis och chips och dricka, men...
Det jag får som mat är bara godis. :(
Skulle kunna döda för pasta.
Jag fryser..de låter inte klokt, men snart måste jag ut och värma mej! Suck..solen lyser men dataspel är ju alltid viktigast ?! Hmf, fnys.
Jag vill vara smal, o ha rakt fint GLANSIGT hår, tåla alkohol, och ..vara miljonär kanske?!
Varför vill jag vara min motsats? Jag vill det omöjliga..vissa kanske bara vill ha nya kläder elr, ett nytt hårband, elr nya skor..men jag vill ändra hela mej! Suck..varför föddes jag ful??
CITAT AV MARTIN:
''Om man är ful, jamen då är de ju kört'', stämmer. De är fan kört!!

Goodbaj!

Postat av: Anders

Du passar i vågigt hår ;) Miljonär? Tja, huvudsaken man har det gott ställt och ahr folk som bryr sig om en ;)

2007-07-15 @ 03:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu