Serious talk!

I går hade jag och Friida (L) Seriöst Snack (SS ??)  Iallafall..vi pratade ganka länge och ganska mycket, om en viktig sak. Fast jag vet inte hur jag ska fomulera mig?! Detta är knepigt, vill ju att de ska vara vi två länge länge!

Idag är det fyra månader sedan jag blev tillsammans med dig, min sötnos. Jag tycker de är underbart att det är vi, och jag tycker att de är ännu mer underbart att vi ska vara tillsammans länge =)
Du är så fin, snäll, söt, och go mot mig. Allt jag har gjort dig, och du är ändå kvar vid mig! Omg =) Det måste vara äkta kärlek, iallafall från min sida, men det har du sagt att du känner också =)

En bra låt som jag hörde:

I got to say it and it´s hard for me,
You got me cryin´ like I thought I would never be.
Love is too deap´ but you let me down;
How can I love you when you ain´t around?
And I,

Got to the morning and you never call.
Love should be everything or not at all.
And it don´t matter what ever you do;
I made a life out of lovin´ you.
Why do you have to be a heartbreaker?
Is it a lesson that I never knew?
Gotta get out of the spell that I´m under,
My love for you.


Why did you have to be a heartbreaker,
When I was bein´ what you want me to be?
Suddenly everything I ever wanted i belived i had wone


My love is stronger than the universe.
My soul is cryin´ for you,
And that can not be reversed.
You made the rules and you could not see;
You made a life out of hurtin´ me.


Why did you have to be a heartbreaker,
When I was bein´ what you want me to be?
Suddenly everything I ever wanted has passed me by.


Why do you have to be a heartbreaker?
Gotta get out of the spell that I´m under,
why do you have to be a heartbreaker?
Is it a lesson that I never knew?


Gotta get out of the spell that I´m under,
My love for you, oh,


Why do you have to be a heartbreaker,
When I was bein´ what you want me to be?
Suddenly everything I ever wanted has passed me by...

Hm, den låten alltså?! Vill inte säga det, men tänker det. (Den påminner om mig) ;(


Ska bara säga en sak till =)

hah


Japp så är det, still going strong.
 Ska till han sen, vad som händer får ni läsa i morgon  ;D Haha


Postat av: Friida;D

Men du vet Gumman ja finns alltid här för dej!(L)

2007-07-31 @ 22:13:37
Postat av: Mr A

Jag med :P

2007-08-01 @ 17:07:26
Postat av: Friida;D

Å du vet de finns mkt deg till å göra en ny sockerkaka;) Vi är bäst
på de eller hur!;)
Still going strong, låter förjävlans bra det;) (L)

2007-08-01 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu