Solen...

Jadu, vart solen har tagit vägen kan man fråga sig.
Sitter och läser en gammal tidning.
Hm..har vart ute och cyklat lite idag. Ska ju bort sen, så jag kommer inte skriva fören eventuellt på lördag.


Vet inte vad jag ska skriva. Hade en hemsk natt, det kan jag väll säga. Urs amejjen.

Hm, Friida har ''bokat'' mig om två veckor tror jag det var. Fryksdals dansen. Skojs =). Hoppas alla gamla Nv1a tjejer kommer. Jag vet att några vill att några inte ska komma, men för att de bara är sommar en gång om året så ska ingen lämnas utanför tycker jag.

Psyket, dom har förbannat otur att ringa o vilja ha möte med en. <.>
Först ringde dom runt midsommar, sicken osis va. Dom blev gôr sura när jag inte kunde komma och hälsa på dom, haha.

Tydligen har dom ringt igen, och jag ska dit den 15/8. Aldrig! No way..jag har sommarlov och ska bada, vara ute, sola och äta glass. Inte sitta och stirra på någon konstig lampa, som lyser så man får huvudvärk.
Man frågar sig även - ''Vad 17  gör jag här?''
Mais, ce la vie, peut être??
Jag mår bra nu, faktiskt.
Jag och alla andra i min kropp. Så det så..jag är inget Emo som skär mig i allafall. Och det är ju tur.
Och jag har en o misshandlande pojkvän, en snäll familj osv.
Inga probs, där ser ni, psyket. Hur finemang jag mår. Så sluta ring!!
Tack på förhand, Kurrin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu