Sunne

Idag blir det Sunne för hela slanten. Förlåt Friida för att mitt försök misslyckades.
Mr. M:s katt väckte mej inatt, med att han ville upp till fönstret. Han ha gjort sig själv en egen liten kattlucka.
Han stod och skrek rätt i mitt öra, den stackaren.

Nu har jag bara en vecka av jobb framför mig på måndag, men jag tyckte den veckan som gick va över ganska snabbt så..jag klagar inte iaf'! :)

Mina fingrar är svinkalla, eftersom jag tror att detta rum (Mr.M's) är Sveriges absolut kallaste rum. Plus att hans katts hemmagjorda kattlucka, (som egentligen är ett öppet fönster,  fäst med en skokartong som INTE går att stänga igen)
som sagt inte går att stänga igen! Kaallt!!

Det sämsta med min mobil är att den drar batteri som en dåre...jag måste typ ladda den var annan eller var tredje dag. Whatever, det är det värt ;)
Min bomil =)




Nej, nu ska jag nog försöka få liv i Mr. M, som vanligt så ligger han och sover. Jag tror han är sur, för han brukar vara det när jag vill att han ska vara vaken!

Baj så lång!

Postat av: Mr A

Har visst varit mycket fylla å bråk i Sunne enligt VF. Hoppas inte ni bidrar till det men de tror jag ej ;)

2007-07-28 @ 11:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu