Underbar ;D

Hej, som vanligt sitter jag på jobbet. Det är inte så slitsamt så jag kan inte säga att dör här av arbete! ;D Men men..igår träffade jag min älskling. Och han var så go mot mej! Han var helt underbar. Han ville  sitta och lyssna på mej när jag kom med mina knasiga historier, han bad tillomed om mer =) Då blev jag glad! För han är bäst ( näst efter mig ) haha närå ^^.

Träffade en annan Mr. på bussen in till stan, hm.  Han tyckte att JAG var  oartig som inte sa hej! Hmf, jag lyssnade ju på musik, så..du känner väll igen dej?! Lina vet vad jag talar om ! 
Jag skulle sagt: Öh, vem är du?! Som han har gjort dom gånger jag har hälsat!
Whatever...

Som många vet, och nu säkert fler, så är jag ganska blyg av mig. Eller jag blir blyg när jag måste prata om mig själv  ^^,
 Haha, i allafall, så tänkte jag att här får ni en liten lista med frågor, och svar! (VARNING! Frågorna är inte gjorda av mig själv så jag kan inte garantera kvaliten)


Brukar du...
titta på dig jälv i spegeln
: jajamän =)
gnälla: japp
sova: uhm
ha ångest: jao
skada mej själv med flit: har hänt..
ta medeciner som du inte borde ta: har också hänt
vilja dö: hm..(vilka frågor..)
drömma mardrömmar: ibland..
drömma sexdrömmar: inte så ofta tyvärr :/
klä dig i svart: jorå
gå till kyrkan: näe..
gå i skolan: tyvärr ja..
ljuga: nej (A) vita sådana då!
hata folk: brukar och brukar, de som jag hatar är inte folk.
lika på folk: för lätt.



Vem....
saknar du
: vem? snarare vilka...men säg Mr. M!
vill du döda: nobody
rörde dig sist: mamma (när hon väckte mig)
vill du slå: haha ingen :P
kramade du sist: Hampus..:) *mys*
vill du prata med: Nån, de är lite ensamt ;P
skrek du på sist: ojoj, de var ett bra tag sen de, kommer inte ihåg ;)
vill du vara som: Gud
sårade dig sist: en..
vill du bli galet full med: Friida ;D
gjorde dig riktigt glad sist: Mr.M, tror ja!
fick du sms av senast: Haha,Mr.M
ringde dig senast: Mr.M ;)
är vackrast på jorden: Hampus och Ida!


Har du...
för många vänner: jaa, fy sjutton asså (h) :P
förföljemani: nej
tvångstankar: öh, räknas att man inte vill gå på en a-brunn??
någon annan psykisk sjukdom: fråga nån annan om det ;P
någon fysisk sjukdom: näe.
färgat håret: ja för 17 =)
brutit några ben: nej, inte än så länge
kysst någon: jahadå!
tagit nakenbilder: eh..jao! haha
sagt jag älskar dig till någon idag: näe.
bjudit ut någon: hm, kanske jag har?!
varit kär: jodå :P
velat vara otrogen: nepp, vem VILL de?!
varit otrogen: inga komentarer
stulit något: jo
lämnat landet: ja
rymt hemifrån: japp
tuttat eld på något: har ja la!
gjort något olagligt: haha, är inte stjäla olagligt? ;)


Hur...
svarar du i telefonen: "Bengtsson & Gedelius"
fördriver du tiden: olika vis.
mycket pengar har du: 456.45 danska kroner ;P
tjänar du pengar: jobbar..
ofta bäddar du sängen: inte så himla ofta.
ofta diskar du: aldrig, vi kör med apparaturer i vårt kök!
ofta städar du: sällan, sen ja började jobba mä't.
många stör du dig på: inte alls många..
ofta träffar du din familj: 4-5 dagar i veckan?! (är de lite?! )


Tror du....
att du kommer bli något: jag är något!
på rymdvarelser: jodå, finns väll!
att folk tycker om dig: de hoppas jag, för annars ljuger dom ;P
på ett liv efter detta: isåna fall i himlen, i nangiala! (a)
att fiskar kan tänka: vad skulle dom tänka på?!
att du kommer leva länge: den som lever får se!


Välj:
choklad eller chips
: choklad!
vit eller svart: hudfärg eller? ;P haha
varmt eller kallt: helst dricker jag kallt när de är varmt och varmt när det är kallt. Så, de får bli fifty fifty!
vatten eller land: Land, är väll lite säkrare kanske..?!
musik eller tystnad: Musik, FTW! ;)
leva eller dö: Vet ej hur det är att vara dö, så jag kan ju bara rekomendera det jag har upplevt. Leva :D:D

=)
Det finns fem (sex) filmer jag vill se på bio just nu!
* Black snake moan
* Evan den allsmäktige
* Shrek den tredje
* Simpson filmen
* Rush Hour 3
* (Harry Potter och Fenixordern) <----fast den har jag redan sett så därför blev det sex inom parantes! ;d

Vill få tag på Mr. A, jag har en liten uppgift åt honom ;) Men han jobbar ju. Tror han kommer hem i morgon!



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu