Våt i Duschen :)

Igår var det mysigt! ;)

Igår gick jag upp tidigt, för Mr. M skulle jobba. Och jag skulle följa med, hehe.
Jag tror att om de inte hade blåsigt så mycket så hade det nog varit årets varmaste dag ;)

Men men, när vi kom hem så skulle Mr. M duscha, och jag följde med honom. (Mysigt)

(Barnförbjudet)

Det är mysigt att hångla i vatten tycker  jag ;P Det tyckte han också, så han börjad ta på mig (haha inte mig emot ;) )
Han tog sina händer på min rumpa och tryckte sin kropp emot  min ;) Mysigt värre.

Hans ''sak'' hade blivit  hård,  :p  Han tryckte  sig hårdare mot mig, jag kände mig tvungen att ta på den :P Så det gjorde jag! (A)   Han slickade på mina bröst, mmh =)
Han frågade om jag var sugen på något och det var jag (A)


Så..resten är himla barnförbjudet. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu