En sån dag idag!

Idag har det varit en sån dag, som kommer då och då.
Det är en sån dag idag som jag bara skulle vilja skjuta allt och alla.
Lite snö kom ju förut också, de var väll trevligt.

Nu har jag bytt klass, sorgligt! Det kanske blir ok framöver, men det känns som allt gått i tusen kilometer i timmen....
Jag saknade redan Friida och Micka, efter bara några timmar. Jag grät faktiskt på matten så mycket saknade jag dom :/
Nu är Mr.M hemma hos mig. Men det hade han inte behövt. Han har inte pratat med mig på två timmar, och de enda han sa var: ''Ska vi gå och lägga oss nu?!'' Då var klockan halv nio.
Jag trodde vi skulle ligga och mysa, men han ville sova för natten. Så jag gick ner. Orka!!

Man blir som man umgås, de ''ordspråket''  har fått en stor betydan idag. Jag insåg att jag blivt som min pluggis klass. Plugga is viktigt  >.<  Men ändå fattar jag nada :/ Hoppas de går vägen på provet. Har faktiskt lagt ner mig nu.
Jag vill se resultat, men Kemi B är svårt.
Speciellt när jag inte får någon (eller inte så mycket) hjälp. Suck >.< Livet är komplicerat!

Men jag vill bara vara glad och må bra. Men det är inte så jävla lätt när de är svårt!

image56

Postat av: Friida;D

Du kommer trivas bra i den nya klassen ska du se ^^. Å vi, ja menar vi finns i korridorerna ;)

2007-11-16 @ 14:02:56
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu