Första skoldagen

Japp. Idag var det dags igen. Skola, suck.
Började med tre timmar geografi, den roligaste lektionen idag i allfall.
Jag var förvånansvärt pigg idag, sjöng i morse när jag gjorde frukost! >.<
Kom till skolan, pratade med Friida om hur lovet hade varit, om man hade gjort något spännade, eller sett något kul. Festat mycket osv.  =) Hon hade paratajat iallafall.
Haha, jag med, fast bara en gång. I fredags. Med Lina, Sandra, Sture var med och Mr.M.
Vi träffade en från Mr.M's gamla skola, och hans nya klass. Skojs. Den ene, (kanske båda också ^^, ) blev kanon full, och de slutade med att alla kallade honom Charlie.

Jag är sugen på två saker just nu >.< Ett, köpa massa nya kläder, som är fina och som jag skulle passa i. :) Raor.
Två, Rida på hästar >.< Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har ingen häst!! Men ja vill. 
Tänk vad underbart att få komma hem till en stor häst, som man kan pyssla om, ge den äpplen, borsta den, tvätta den, fläta manen och svansen :D Sen, bästa av allt Rida på den :D:D
Om de är någon där ute som har en häst har jag bara en sak att säga: Lyllos dig! >.<

Jag kickar ass  =) Haha.

Jag ska berätta ännu en grejj. Om mitt självförtroende, det går ju som kanske alla vet upp och ner. Mest ner, men nu har det vänt :) Tack Mr.M!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu