Hur vet man att man är kär?

Ja, hur vet man att man är kär? Vissa brukar säga, när det pirrar, när man blir glad av att se denne osv. Men man kan bli glad av att se många.
Men jag vet iallfall när jag är kär, och det är jag nu (:
Jag var ganska nedstämd idag på engelskan, min lärare fråga mig om jag var lycklig. Jag gav henne ett snett leende och ett ''yes¨''. Jag vände mig om mot några i klassen, som satt och pratade om övernaturliga ekorrar.

Sen på lunchen satt jag med Friida och prata och käka pannkakor, sen var det matte-tajm. Woho, *not* >.<
Och läraren (Lasse T, säger inget mer >.<) började plocka upp grejor, och skriva på tavlan, sen så kollade jag bara en snabbis mot dörren, och där är Mr.M! Jag blev överglad :D
Sen log jag nog resten av denna dag, och på något underligt vis så känns de som den bästa dagen på länge =)

Jag blev så glad av att se honom, och då fatta jag att om man blir SÅ himlans glad av att se en person, att den personen förgyller dagen; Då är man KÄR!

Annars har inte mycket hänt idag, haft lektioner, började 11.00, gött med sovmorgon :D
Fick lite bättre kontakt med några i klassen, känns också bra =)

Nu ska jag inte skriva mer, för då läser ingen eftersom det blir för långt! >.< Suck....

Är festsugen!  >.<  Vill ha fest i helgen, men jag MÅSTE plugga. :/

image59
Mr.M's lilla grej ^^,


Postat av: Anonym

haha it wow love it

2011-05-28 @ 12:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu