I skolan nu!

Sitter i skolan, ska ha historia om en minut. Suck!
Måste nog gå till klassrummet, men jag måste bara få skriva blogg, eftersom min dator hemma är som den är.

Har inte hänt mycket nu. Friidas sista dag i skolan. Var sorligt att säga hej då till henne. Såg hennes tomma olåsta skåp senare..kände mig så ensam..

En viss person är frisk, men inte i skolan. Bad denne person om en ynka sak, men det var tydligen för jobbigt att bry sig, eller?

Har tagit av mig den nu, vet inte vad jag känner längre. Ska bara se om allt känns bättre?!
Vill att allt ska bli vanligt igen, men de är nog omöjligt.


Ska gå, hej! :(

Postat av: Friida;D

Ursch
de va jätte sorligt!! Snyft!
Men dyu är aldrig ensam
gumman(L)

2007-12-04 @ 22:46:58
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu