Jag fryser häcken av mig!

Så alla bara vet. det är väldans kallt ute >.< Nästan så kallt så jag fryser häcken av mig. Kanske borde ha på mig mer kläder, mer och varmare. (:
Har nyss kommit hem från ett kemi prov. Tre timmar långt, fast jag var klar (?) efter 2!
Skönt att jag bytt klass, så jag slipper kommentarerna att provet inte gick då bra, när dom fick MVG! Tröttsamt sånt där är.

Alla börjar störa sig mer och mer på en i min gamla klass. Eller ja, alla och alla, men dom som jag har pratat med.
För den personen är en riktig BITCH! Jag skojar inte. Ena dagen, snäll söt go rar allt det där ni vet...nästa dag, en stor jäkla bitch! Likaså hennes kompis. Hm, samma där. Ena dagen snäll, andra bitch.
Det värsta av allt är att dessa två flörtar med Mr.M. (Visst visst inte så farligt) Nej, de är klart, vem som helst får ju flörta men honom, men dom känner honom enbart pga. av mig, men dom pratar mycket hellre med honom på det där sättet, och dissar mig. Mr.M sa även att han hade fått ''blickar'' av en av dom. Fnys, och det hade MIcka sett >.<

Jag säger bara en sak, RESPEKTLÖST. När dom vet att jag och han är tillsammans, sen går dom runt och kallar mig deras kompis.  S: Wierd...vill dom vara kompis med mig, behandla mig med respekt, och flörta inte öppet med my man. :C Argh!!
Jaja, whatever. Dom har ändå ingen chans på honom!! Hmf!

image57  Kristins uttöjning till örat! >.<


Postat av: Mr ;

Hehe oj då. Ingen fara med det dära med flörteriet jag är så lycklig att jag har dig och skulle inte byta bort dig för nått!

Gick du efter 2 timmar?! Gjorde du inte som jag sa gumman?:/ Du skulle ju dubbel kolla på det som du trippel kolla sa jag ju :P

2007-11-15 @ 23:09:24
Postat av: Friida;D

Se du
har värdens underbaraste pojkvänn, försök å skit i idioterna. okey de
ejävligt respektlöst å göra så :S Men Bry dej itne om dom, Den energin kan du läggap å så mkt annat, roligare^^

2007-11-16 @ 14:01:37
URL: http://saikoo.blogg.se
Postat av: Anonym

Nästan så man kan gissa vilka det var från nv2b.. Ha det bra =)

2007-12-16 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu