Natur-helg )=

Välj aldrig natur!!
Det är mitt enda råd, till dig som funderar på vilket gymnasie du ska välja. Denna helg så måste jag (återigen) plugga!
Jag blir snart galen..>.< Eller kanske inte. Jag är ju faktiskt ganska van, men även om jag är de, så är detta inget kul.

Nu har min färstman åkt hem. Ska ringa honom om en stund och se om han kom med tåget, eftersom bussen var försenad med nästan en kvart!! Hammarö-bussar alltså...suck!

Iaf, kanske ska skriva något posetivt iallafall, för de är inte bara negativa grejjer alltid ;D
Igår, så följde Mr.M med mig hem, vi åt chips och kollade på idol. (Btw fasen vad det är låg-kvalitet program :S Blev nästan chockad när ''favoriten'' i idol, kraxade fram några futtiga ord, och alla jublade mössorna av sig) :S Wierd!
Men, att umgås med Mr.M var iallafall inte fel :D
Sen gick vi upp och dushade, och det var mys det med >.< Vill inte genera honom för mycket, så jag kan fatta mig kort.
Här följer nu barnförbjuden läsning så sluta läs om du är pryd. >.<

Vi gick upp på mitt rum, från att ha suttit där nere, jag la mig i sängen, och han också. (Reflex kanske?!)
Sen så låg vi och pussades en stônn, men dom pussarna blev till lite hångel. (;
Sen så sa han: Skulle vi inte duscha eller?
Jo svarade jag, och hoppade upp och klädde av mig. (Han låg fortfarande kvar) Han tittade på mig, uppifrån och ner, sen vände han sig om med ett fnys! Jag la mig brevid honom och vände honom tillbaka.
Han blundade hårt, varför frågade jag då! Då fnös han igen, men jag tittade på hans hrm hrm. Aha...;D
Men då går vi och duschar då, sa jag, och han klädde av sig och sprang före.
Sen så kunde vi inte hålla händerna borta från varandra så tillslut, efter många olika försök till..eh..hermherm :P så gick vi in till mitt rum och la oss i sängen.

Jag säger bara en sak, det var helt underbart! (Vill som sagt inte genera Mr.M så jag skriver inga detaljer. Men det kanske är tur för dom som läser det här också ;P haha)

image60  Mys pys >.<

Postat av: Friida;D

Låter som någon ahr levet en undebrar helg, eller aa, til å med
två st har gjort det;)

2007-11-24 @ 18:14:57
URL: http://saikoo.blogg.se
Postat av: stekpanna

vafan skriver du egentligen i din blogg? Vem fan tror du vill läsa?!

2007-11-24 @ 21:55:22
Postat av: Kurrin

Till stekpanna:
Förmodar att du sett min blogg från efterfesten, eller något sånt.
Vill du veta vem som läser min blogg? Vad jag skriver?
Jag skriver om mitt liv, och vilka som vill läsa har du inte med att göra. Om du får svaret, blir du glad då, nöjd är din dag tillfreds ställd? Just de, gå och lev ditt liv istället för att lägga dig i mitt!

2007-11-25 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu