Nyvaken

Har nyss vaknat typ.
Har käkat lite godis, men på morgonen så är jag väldans sugen på smörgås >.<
Whatever, jag sitter framför datorn och i sängen ligger en suris. Hmf...morgon trött! Suck...
Måste få tag på Mr.A. Känner mig hur elak som helst mot en viss person. Fan! Varför ska jag alltid klanta till mig och vara så jävla självisk för?? Snart orkar jag inte med mig själv längre. Jag tror jag låser in mig någonstans, och inte kommer ut fören jag har slutat att vara självisk. Suck.

Nu är mamma i Helsingborg, och hälsar på Tindra & Oscar.
Min mobil dog nu på morgonen, och jag måste ladda den snart >.<
Gud vad mycket godis papper det ligger här brevid mig. ^^, Haha

Aja, nu ska jag krypa ner till min suris igen, och se om han är något gladare :)

Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu