Ont i ögonen!

Det svider i mina ögon! >.< Förmodligen är jag trött, men de är ganska unbelivible eftersom jag tycker själv att jag fick sova ut i morse. =)
Vaknade brevid Mr.M, underbart. Vi låg och gosade. Han var mjuk som ett gossedjur. Mysigt =)
Idag har vi varit på Dahlia aka det nya huset. Och jag måste erkänna nu, att de är hur fint som helst där. Jag kommer nog stortrivas i mitt nya rum, a little dark but, jag älskar ju lampor så :D Jag och Mr.M fick värsta idén också: Att ha klassfest. Eller ja, fest där helt enkelt. För det är värsta perfekta fest stället. Först ville jag att vi skulle ha kräftskiva, med Lina, Viktor, Sandra kanske fler. Men vi uttöka det, och det blir inte bara klassen :) Och jaa, jag menar den nya ;D
För den gamla suger >.<  (Klassen alltså)

I morgon så är det back in school som gäller, känns inte lika tungt nu, med allt nytt som är, osv. Kanske får tillbaka kemi provet (?) hehe.
Nu sitter min käre fästman och läser fysik, medans jag gottar mig i att inte ha något fysikprov på onsdag. Mohaha.

Ska bara säga en sak innan jag avslutar: Ni som vill åt min sötnos, screw you! Han är min >.<

image58


Min söta Mr.M står och diskuterar (med mig tror jag) En annan Mr.M blev ed där på bild också >,<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu