Pluggdag!

Idag är det en riktig pluggdag. Vi har studiedag, och jag ska hem till Friida snart för att plugga kemi!
Ojoj. Ville ha lite sympati igår av min käre fästman. Men, hans telefon är usel, så allt jag hörde var hans utbrott när jag inte kunde bestämma mig. >.<
Han sa säkert en massa fina grejjor, fast dom hörde inte jag. :/
Suck, nu har jag åtminstonde sovit på saken. Jag ska byta. Det enda jag inte ser fram emot är allt självarbete jag måste göra i matten. Jag som har så svårt för att fatta, nu kommer jag få göra allt på egen hand. Töligt!

Dumma tangentbord. Det är trögt att skriva med. Alla tangenter är så tröga att man måste nästan slå in orden. Titta, nu gjorde jag fel igen. Nästan allt som jag skriver blir halva ord, eller inga bokstäver alls.
Värst är A!! Gud vad jag fick trycka hårt där...>.<

Ska väll lägga in någon fin bild nu då >.< om jag hittar!

Hehe, på tal om mina gubbar ''>.<'' dom....Så kom Mr.M på en indisk sådan >:< hahaha!

Lättroad.

Ps. Festen i lördags....Tråkig, tråkig, tråkig. Det var roligt när bussen klappa ihop, men that was it. Kände mig verkligen utfryst. Ds.
image55 Sötast >.< :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu