Sitter i skolan.

Japp jag sitter i skolan nu. I biblioteket. Friida sitter bredvid mig.
Hehe, direkt när jag kom till skolan idag så kom Gunnar, min naturkunskaps lärare, till mig och sa att den andra klassen skulle vara på renings verket på tisdag. Så jag inte gick till klassrummet. Hmf, här går det undan :p
Tänk om jag får byta klass redan på måndag?! Haha, kanske lite väl fort fram, eller? Ska de ske, så ska de ske med en gång. Ingen betänke tid här inte.

Nu har jag två och en halv timmes håltimme. Suck säger jag bara. Och så hade jag fattat fel, jag trodde att när jag var klar med labben i kemi, så skulle Mr.M vara på skolan, men nej då. Han kommer inte förens om en timme :|

Ojoj, Friida ska snart dra också, på labb. Suck, helt alene i bibblan.

Mr.M kom nu...>.<

Jag säger bara en sak, jag vill slippa fysik!! Men, klassen kanske blir ok, man vet ju inte?! Aaah, dilemma.

(Jag vill till HAWAII, det är så satans kallt här >.< och snart kommer snön)









Postat av: Friida;D

Man ser inte bilderna:O

2007-11-16 @ 14:07:00
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu