Vad ska jag säga? (Uppdatering från tisdag!)

Vet inte vad jag ska ha för huvudrubrik.
Har nyss kommit hem från skolan. Började 11.25 med gympa.
Suck...sen åkte jag hem efter det. Orkade inte vara kvar, känner mig yr och så :/ Fick en fotboll i pannan på gympan men jag var yr redan när jag vaknade.
Dumma dator, den stänger av sig hela tiden, och msn funkar inte :s Nu stänger den säkert av sig snart, för den låter konstigt ?!

Nu ska jag upp och lägga mig i sängen, och kolla om det går något bra på tv, annars ska jag nog sova.
Är trött som en jude.
Mr.M är magsjuk, stackare. Han var inte i skolan igår, så vi träffades efteråt. Vi var hemma hos mig och han åt pizza sen pillade han med datorn. Han sa att han mådde bättre, men de var bara falskt alarm, för sen mådde han dåligt igen när han kom hem. Min älskling då :/ Bli frisk snart >.< Du är så ''inte-dig-själv'' när du är sjuk!!

Han var iallafall på gympan, och jag blev hur glad som helst, och kramade honom hur länge som helst. :)

I morgon ska jag följa med Friida på stan, sen ska vi på öppet hus på infokomp, hon och  Micka ska nämligen byta dit nästa vecka :(:(:(:(
Fy 17 vad sorgligt. Urs >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu