Vilken jävla dag...

Ja, fy fan vilken jävla dag detta har varit alltså.
Jag har haft så förbannade tråkigt att jag blir irriterad för minsta lilla nu.
Stackars er som ska umgås med mig senare. Men, en liten förvarning, det är inte er jag är sura på, utan allt helt enkelt.
Var på Uno igår, mycket trevligt. Träffade Kristin, som man inte gör allt för ofta tyvärr :/. Men det var riktigt skojs. :)
Fick mer insyn på miljön och sånt, och först nu fattar jag vart sverige framförallt är på väg någonstans :S
Seriöst! Kan man få ha privatliv eller är det statens grej det också ?! Så jävla korkat.

Nu är det mörkt ute, och kan man ha haft mer tråkigt en lördag liksom? Ska på fest sen, hos en från klassen. Ska cykla dit. Sen kanske jag får nattsällskap, det beror väll på mitt humör. Ska försöka vara trevlig, men det är fan inte lätt när det är svårt.

Just nu, känner jag för att ta alla mina sparpengar, sätta mig på första bästa flyg till Hawaii.
Det är ett ställe jag vill leva på. Btw, har jag aldrig ens varit på Hawaii, men det är mitt paradis på jorden.
Varmt, soligt, underbart. Livet leker. Inga jävla skattefuskande själviska jävla losers till landsstyrande :S
Vårt styrande nu, gör att alla individer blir själviska. Det märks redan, efter ett år vid makten.
Jag säger bara: Nästa val, då får jag rösta och det ska bli så himlans skönt att få kunna påverka.

Idag har jag fått kläd-abstinens. Jag vill ha massor av nya och fina kläder. Vill slänga mitt gamla groll i garderoben.

Näe, jag är så arg att detta blogginlägg är slut nu :/

 Friida och jag i skolan :)

 Kärlek! :)

 Matte, då måste man få ha roligt ^^,

 Lös de talet den som kan ;) (Jag kan >.< )

Postat av: Friida;D

De va en rätt rolig näst sista dag i skolan med
dej ^^ A time to remember!! ;)

2007-11-16 @ 14:05:58
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu