Att orka hela natten...

Ja, de trodde jag att jag skulle få göra. Orka hela natten. Men, som tur är så tänker jag innan jag gör något drastiskt. Eller man kan säga att jag har lärt mig av mina små misstag.
Jag HATAR att sitta dagen innan och råplugga. Som nu, när vi har en stooor inlämning i morgon i historia. Vissa sätter sig säkert nu, ikväll efter deras fotbollsträning, eller dans eller kompis hak och skriver. Så sant så sant, man måste få ha fritidsliv. (Det är jag en stor förespråkare av)
Även sant, att jag nyss satt här och skrev historia, men jag var smart nog (?) att börja skriva någon vecka eller så tidigare. För då kan man gå runt och tänka på vad man har skrivit, man ska ändra också vidare.

Igår så var Friida, Henrik och Mr.M hemma hos mig.
Henrik följde med för att jag ville ha hjälp med matten, och Friida följde med för att hon också behövde hjälp av honom. Mr.M  följde med för att han var hungrig >.<
Men sedan stannade han hela natten och var gos. Lite väl kvällspigg och lite väl morgontrött, men vad gör de?
Höööp. ..nu börjar bonde söker fru ju >.< Måste kolla!

Hejhej(Monika) >.<

image41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu