Dumma telefon!

Ja, dumma telefon, >.< har världens sämsta batterikapacitet! Tar slut på en minut. Wohaa,...:O värsta bra slogan till den mobilen ;D
Har nyss pratat med Lina, ska träffa henne och Sandra på torsdag. Jag känner att jag vill att det här lovet skulle vara en vecka till. :/ Men man ska vara nöjd med det man får!

Var ute och gick förut, riktigt skönt, ska göra desamma i morgon. Får ställa klockan för jag ska till Mr.M ;)
På tal om Mr.M, jag var hemma hos han förut. Hade tråkigt, och Friida fick jag inte ringa förens klockan tre >.< Sorry!!
När vi var hemma hos honom, så var det jätte pinsamt, lite kort så stod vi båda nakna i hans syster garderob när hans pappa står utanför och undrar vad i helskotta vi gör därinne. Mycket generant. Vi lekte inte kurragömma iallafal >.<

Jag hör mamma därute, hon skrattar åt en på tv som heter Hans Ollongren. Hennes humor! Tss....
Haha, fult namn nu när jag tänker på det.
Mr.M har komenterat min blogg :D:D Jag är överlycklig, det trodde jag inte. Han har skaffat en blogg själv, fast jag hittar den inte :S Wierd.

Mys i morgon :)

Hejhej, leverpastej. <------------Gott.

Lite familjebilder. ^^,

                        Tuffing! ^^,                                Glass i hela ansiktet. :D 


                                                                                                               Yeah!  

                                               Riktigt söt! >.<

                                                                                                     Gud :S Inga kommentarer.....
 Åh, julafton :)

Det är snart inte långt kvar till julafton. 56 dagar, 9 veckor och 1344 timmar! ^^,

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu