Förlovnings-fest!

Jaa, det skulle ha varit det idag.
Men saker och ting körde ihop sig för den som vi skulle vara hos.
Stackare.....

Men, nu sitter jag här, skriver i min blogg. Har vart ute idag, med Lina. Vi gick lite i skogen och pratade om saker.
Det gick väldans fort, en timme bara rann iväg. Skönt att gå i skogen.
Vi tänkte på att om exakt ett år, så är vi inne på vårat student år! Wiee, jag längtar.
Alla roliga saker, (fester, hehe) Och skolan blir inte lika lång, (enligt Ninas bror) Också kan man ju vara lite stolt över att ha klarat tre år på natur :|
I och för sig så har jag inte klarat det ännu, men OM jag gör de, så säger jag bara: Det trodde jag aldrig.

Jag ska nog duscha (det där svåra ordet igen >.< ) snart så mitt hår blir fint i morgon. Haha, jaa jag har konstigt hår. Det är bara fint dagen efter att man har duschat, inte nytvättat. Och på den tredje dagen, då ser de förjävligt ut.

Frågade mamma och pappa om vi kunde åka till stan idag och äta. Pappa sa att vi får se.
Nu när jag är ''ensambarn'' så kunde vi ju hitta på något, eftersom jag har fruktansärt tråkigt just nu.


Jaha, nu vill mamma sitta, så jag avslutar väll här bye!


Nått Mohaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu