Halloween! =)

Idag är den onsdag, och halloween! Hm, Sture sa att några grann ungar hade vart här förut och ''busat och godisat''.
Men, dom fick inget godis vilket dom inte var helt förberedda på så vi fick inget bus. Ha!
Halloween ja! Firas tyvärr inte så mycket och anordnat här :/ Men på fredag, blir de halloween fest typ ;P
Haha.... Det är väl idag man ska se skräckisar och sånt? Men jag är inte så mycket för skräckfilmer. Jag tycker inte att de flesta har någon bra handling, och som alla redan vet (?) så är jag LIVRÄDD för Freddy Kreuger. :S >.<
Men, de hör väll till. Skulle vilja krypa ner hos min fästman nu, och mysa och pussa på honom. För jag fryser, och ingen är hemma. Jo, Ida och Hampus men dom är gôr trötta så dom vill inte gosa. Och det vill Mr.M vare sig han är trött eller inte..:)

Idag har jag vart hos Mr.M. Vi har gjort pannkakor >.< tittat lite på film , sen har vi inte gjort så myckte mer. Vaknade ganska sent, faktiskt. Ingen rolig dag att vara ute på idag, regn och sånt.
Igår så var vi på hockey, med en kille från Mr.M's klass. Det var trevligt, tills det började gå dåligt för färjestad, sidsådär 1 och ½ minut in i matchen. Whatever, Södertälje...vad är det?! ^^,
Sen när vi kom hem åt vi mat och sen kollade vi på SoS med Stig-Helmer. :) Fast jag var väldans trött, men det var inte Mr.M.
Så vi stod ute på balkongen sen, och kollade på stjärnor. Eller jag kollade Mr.M hade annat för sig. >.<
Det var himlans kallt att stå naken, ute på en balkong, när det var minus grader. Fast himlen var fin och han som stod bakom (!) var ännu finare. (Såg inte så mycket av honom, kännde honom mest ^^, )

Nej, nu ska jag nog titta lite på tv. Börjar få ont i armen. Musarm (?) :P

Bye

Postat av: Friida xD

Hahah
Karin och Mr.M goes DIRTY!
ännu en gång;)

2007-10-31 @ 19:22:37
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu