Hemskt!

Jag fick höra något riktigt hemskt idag, när jag kom till mitt skåp i morse. Jag stod och väntade för att ett gäng killar stod där (teknikare, fnys >.<) Iallafall, så hörde jag att dom sa, : Höhö, vid årskiftet byter dom ju åldergränsen på Arena till 20!
20!! Fatta!! Jag ska behöva vänta i två jävla år till, innan jag får ha kul. Skulle inte hoppa upp av förvåning om de då byter till  23!
Så himlans typsikt att vi ska råka ut för allt. Vart ska vi gå då?? Just de...jävla losers. Det var ju inte vårat fel, att den där tjejen drack det dära, den där helgen, och gjorde de där sakerna. Men vi får ut för det. Fy fan, säger jag.
Skönt att man ska utomlands så man kan fira att man är 18 på något litet vis iallafall. Fnys, med stort F!!

Sitter här, hemma framför min dator, och ska göra lite historia. Har liksom kört fast. Kommer inte ihåg riktigt vad vi ska skriva om. Jag har typ specificerat mig på sveriges kungar, men det var väll inte meningen?! Dumma mimers brunn >.< Hehe

Glömde boken i skolan, yes i'am a dumbass. Men men, i morgon ska jag plugga matte. Mycket viktit. Vet precis vad jag ska göra...:) Känns bra!
Nu hör jag tallriks slammer i köket. Är maten klar och ingen har sagt något? Dålig stil, men jag åt nyss godis så jag klarar mig =)

Mr.M gav mig nyss ett förslag som jag blev väldigt sugen på. Fast jag vet inte rikigt, ska jag, ska jag inte?! Det tar ju sitt lilla tag, och jag ska duscha, äta sminka mig, blåsa håret....Man vill ju vara fin när man ska bort =)

Men, näe, han står nog ut med att se mig i morron. Vill inte komma som en slusk, även fast han sa att jag aldrig såg ut som de, och var fin osminkad också ;D
Jag skulle ha träffat honom igår och hört allt, så jag kunde ha blivit glad.
Men, han somnade och hamnade i Karlskoga! Hehe....

Näe, jag får ångest. Måste plugga....Fast det är fredag, så nej tack!!


image38



image39                              IBLAND HAR MAN SÅHÄR 
                                                                                                                                                   TRÅKIGT!!


image40 Haha, ibland är jag seriös, men det är ovanligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu