Internationell fulhetsdag!

Ja, de har det vart idag. Jag och Friida tyckte att vi var ohyggligt fula hela dagen. Jag är för ful för att skriva blogg inlägg ens.
Vi blev så trötta att vi sjukskrev oss på näst sista lektionen och drog. Sen så skulle jag leta upp Mr.M för han har min telefon >.< Som jag för övrigt inte fick hämta igår...
Whatever...

Det finns inga som helst bevis för att de är så! Du bara säger de, du kanske menar de, men visa de någon gång så blir det lättare att tro på.

Du har verkligen något emot mig, jag som älskar dig så!
Men, jag gör som du vill. Vill att du ska vara lyckligast, så jag håller mig undan hädanefter.
Hoppas de blir bra då! Jag saknar dig! >.<


Hoppades att få se dig idag, så du kunde säga att du tyckte om mig, tyckte att jag var söt och att du hade tänkt på mig!

(Jag idag på bilden)   Måste plugga hejhej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu